ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Κωνσταντινούπολη - Πριγκηπόνησσα
























2 σχόλια:

mary palaiologou είπε...

Μαρία εύχομαι καλοτάξιδος να είναι αυτός ο χώρος σου και να είναι γεμάτος με όλα αυτά που βλέπεις και σκέφτεσαι και με τόση απλοχεριά τα μοιράζεσαι μαζί μας! Φιλιά. Μαίρη

Μαρία Χασάπη-Σιδερά είπε...

Να είσαι καλά Μαιρούλα μου! Ευχαριστώ πολύ!!!