ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Ευχαριστώ πολύ τα μέλη της  Λέσχης Ανάγνωσης  του Λαϊκού Πανεπιστημίου Παιονίας "ΥΠΑΤΙΑ", που αφιέρωσαν  το χρόνο τους σήμερα 12 Νοεμβρίου 2014 για να συζητήσουν για το μυθιστόρημα μου "ΟΣΟ ΠΥΚΝΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ...".

Με συγκίνησαν πραγματικά οι τοποθετήσεις τους και χαίρομαι γιατί κατάφερα μέσα από το κείμενο μου να δώσω λαβή για τόσες συζητήσεις και τη δυνατότητα να εκφραστούν τόσες απόψεις σχετικά με την κοινωνία μας και τους χαρακτήρες των συνανθρώπων μας.

Πόπη, Σούλα, Δέσποινα, Ειρήνη, Μαρίνα, Ελένη, Ελένη, Πόπη, Αναστασία, Μαριάνθη, Κούλα,  ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: