ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΛΙΒΑΔΙΑ-ΘΑΛΑΣΣΑ Ή ΟΥΡΑΝΟΣ


    Μοιάζω μ' εκείνες τις ακρογυαλιές 

    που ακολουθούν τα πράσινα λιβάδια σ' άλλη απόχρωση.

    Μοιάζω με τα μικρά τα κύματα που σπάνουν ήρεμα στην άκρη του γυαλού.
 
    Κι ύστερα γίνονται απότομα... θεόρατα

    κι είναι σαν κόνδωρες και ταύροι και γύπες κι αετοί

    που οργισμένοι διασχίζουν τα λιβάδια ή τους ουρανούς.

    Πώς θα μπορούσες να χωρίσεις το γαλάζιο απ' το πράσινο; 

     Πώς θα μπορούσες;

      Αφού ένας ταύρος στο λιβάδι κι ένας αητός στον ουρανό

      είναι ένα κύμα αφρισμένο μες τη θάλασσα...

1 σχόλιο:

Κοσμάς είπε...

Καλημέρα Μαρία.
Πολύ όμορφη ανάρτηση