ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ Β' ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΣΑΠΗ-ΣΙΔΕΡΑ "ΟΣΟ ΠΥΚΝΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝ' ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ..."




Η PALSO Βόρειας Ελλάδας και η συγγραφέας Μαρία Χασάπη-Σιδερά σας προσκαλούν στην παρουσίαση της Β' έκδοσης του μυθιστορήματος "ΟΣΟ ΠΥΚΝΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝ' ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ..." που θα γίνει την Παρασκευή 28 Αυγούστου στη 1 το μεσημέρι, στο Ξενοδοχείο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ, αίθουσα ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ ΙΙ, στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, στο πλαίσιο της ετήσιας διημερίδας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης που οργανώνει ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας.

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν η Ελένη Γρομπανοπούλου, πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημόνων Κεντρικής Μακεδονίας "Αριστοτέλης", η Αθανασία Παπαρήγα, Ψυχολόγος-Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, η Βενετία Ιατροπούλου απόφοιτος Α.Π.Θ. και ιδιοκτήτρια Κ.Ξ.Γ. και η συγγραφέας.

Την εκδήλωση θα ομορφύνουν με το τραγούδι τους η Ειρήνη Πολύζου και ο Γιάννης Σιδεράς και θα τους συνοδεύσει με την κιθάρα του ο Θανάσης Ροδοκάλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: