ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ




Το ίδιο ανόητο μοτίβο θα επαναλαμβάνεται
Ώσπου ο καθένας να χαθεί
Μη κρύψεις τη λύπη σου
Για τη ζωή των άλλων στο βάθος της ψυχής
Ριξτην στον ουρανό
Για να τη βλέπουν όλοι
Δεν έγινη ψυχή για να μαζεύεις
Ταπορρίματα του κόσμου.
Σύναξε ότι ωραίο γίνεται
Από ανθρώπου χέρι.
Μια πέτρα βάλε στο γεφύρι
Που θα συνδέσει το χτες με το σήμερα
Και θα γκρεμίσει τις συνήθειες
Που καταστρέφουν την ομορφιά της ζωής.

                                                     {Απρίλης '77}

Δεν υπάρχουν σχόλια: