ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ




Στους σκοτεινούς τους δρόμους της ψευτιάς
Να βρούμε το δίκιο μας σαν άτομα ζητάμε…
Χάθηκαν οι μέρες του «σου δίνω», «είναι δικό σου»
Χάθηκαν οι μέρες του «θέλεις» και του «πάρε»…
Συννεφιάζει τώρα…
Η οργή του Δία ορίζει το δρόμο μας!
Μας σπάζει τα μυαλά!
Θαρρείς ο Όλυμπος θα πέσει στα κεφάλια μας!!!

Κι ως οπισθοχωρούμε για ν’ αποφύγουμε την ποθητή σύλληψη
Λέμε σ’ αγαπώ ο ένας  τον άλλον
Και  καλημέρα
Στις υποχρεώσεις  που στενάζουν και μας πνίγουν
Ωσάν τα αγρίμια του ωκεανού
Που σπάνε  ανείδωτα στον κόλπο της γης
Δίνοντας ζωή και ήχο
Στα σπασμένα κοχύλια των αυτιών των συναισθημάτων
Του ακαταλαβίστικου εγώ μας.

Χάθηκε μαζί του η ΖΩΗ
Χάθηκε κι η Ατλαντίδα!!!

Κι ως ανασαίνουμε βαριά
Σαν την κραυγή του Εγκέλαδου
Που χτυπά την πόρτα των σπλάχνων της Γης
Έξω για να βγει,
Αρχίζει πάλι το τρελό παιχνίδι
Με το θάνατο και τη ζωή
Με το εγώ και το εσύ
Με την ύπαρξη και την αφάνεια
Με τη χαρά και με τη θλίψη
Με τον πόνο και την ανακούφιση
Με τη ζωή και με το θάνατο…

                                    {Δεκέμβρης του ‘81}

Δεν υπάρχουν σχόλια: