ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ




Ι.
Μια νύχτα σαν απόψε
-μοναξιάς-
Σα δε μπορώ 
τα μάτια σου να δω
Στον καθρέφτη
Που συχνά αγναντεύαμε το βάθος μας
Θα κοιτώ να σ’ ανταμώσω…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ΙΙ.
Μια μέρα σαν και τώρα
-ερημιάς-
Σα δε μπορώ
Της φωνής σου τον ήχο ν’ ακούω
Στον άνεμο
Που συχνά μονολογούσαμε
Θ’ αφουγκράζομαι
Της μελωδίας σου οι νότες
Να με χαϊδεύουν…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΙΙΙ.

Ένα καιρό
Μακριά που θάσαι
-στην εγκατάλειψη-
Σα δε μπορώ
Μήτε ν’ ακούω, μήτε να βλέπω
Στο βάθος της ψυχής μου
Τα μάτια σου θα βρίσκω
Στα κοχύλια των αυτιών μου
Τους τόνους της φωνής σου…

                                    {5-12-1971}


Δεν υπάρχουν σχόλια: