ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ


Στην παραπάνω γειτονιά μένει ένας σκύλος
Που ξέρει και γαυγίζει δυνατά
Εμείς νομίζαμε πως πάντα ήταν φίλος
Και έτσι τον   φερόμασταν καλά.

Στις τελευταίες κλαδικές μεταρρυθμίσεις
Ο σκύλος έδειξε τα δόντια του πολύ
Και ξύπνησε σε όλους αναμνήσεις
Από μια άλλη  εποχή μαρτυρική.

Η σκύλα του εγαύγιζε όλη μέρα
Νομίζοντας πως δίκιο θα βρει
Μα είχε άδικο πολύ, πέρα για πέρα
Και όλοι έμαθαν πως ήτανε χαζή.

Έτσι όταν τα αποτελέσματα του κλάδου
Τους έκοψαν τη φόρα οριστικά
Έβαλαν την ουρά του από κάτω
Και ψιθυρίζαν πάλι μυστικά.

Κι η γειτονιά τώρα μιλάει όλο αέρα
Κι αυτούς τους μένει αγιάτρευτος καημός
Καθώς τους ψέλνουν όλοι κάθε μέρα
Δεν θα περά-, δεν θα περάσει ο σκυλισμός.

Η ΖΩΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....



Δεν υπάρχουν σχόλια: