ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ


Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Πρωτεία.
να εύχεσαι νάναι βατός ο δρόμος.
Γεμάτος ευκολίες, γεμάτος υποκλίσεις.
Τους λασπολόγους και τους Ρωμαίους στρατιώτες
τον βολεμένο υπάλληλο, μην τους φοβάσαι
αυτούς ποτέ δεν θα τους συναντήσεις
αν δεν τους έχεις δηλώσει υποταγή προηγουμένως
αν το ανάστημα σου τους έχεις δείξει μέχρι τώρα.
Να εύχεσαι νάναι βατός ο δρόμος.
Πολλές οι ευκαιρίες σου να είναι
όπου με γνώση, όρεξη και περισσή χαρά
θα παίρνεις την πρωτιά μες τα μυαλά των άλλων
θα σταματάς στα στέκια τους
και θα ζητάς τη στήριξη τους.
Χαμόγελα, ειλικρινείς υποσχέσεις, κι ό,τι λογής προικιά
χρειάζεσαι, για να ανεβείς να πάρεις τα Πρωτεία.
Όσα μπορείς περισσότερα μάζεψε τέτοια
και αμπάρωσε τα στα καλύτερα κελιά του νου σου.
Πάντα στο νου σου νάχεις τα Πρωτεία.
Η κατάκτηση τους είναι ο σκοπός σου.
Αλλά απ' τον καλό το δρόμο πάντα.
Καλύτερα αργά και σταθερά να φτάσεις.
Πλούσιος απ' αυτά που μάζεψες στο δρόμο.
Μην περιμένεις πλούτη απ' τα Πρωτεία
Τα Πρωτεία σούδωσαν την εμπειρία...
Χωρίς αυτά δεν θα έβγαινες στο δρόμο.
Μην περιμένεις να σου δώσουν από δω και πέρα.
Κι αν φτωχικά τα βρεις, να ξέρεις δεν σε γέλασαν.
Τόσα καλά που μάζεψες στο δρόμο,
τόσα πολλά που έμαθες μέχρι να ανέβεις,
τόσους πολλούς που γνώρισες μέχρι στην κορυφή να φτάσεις.
Τόσες πόρτες που σ' ανοίξαν
καθώς σε υπόσχονταν, σε προίκιζαν με λόγια,
είναι αρκετά για να διαβείς την πόρτα
και να τα κατακτήσεις.
Κι αν την καρέκλα πιάσεις μια φορά
και θρονιαστείς και στρογγυλοκαθήσεις,
τότε καταλαβαίνεις και Πρωτεία τι σημαίνει.
(Συγγνώμη Κώστα μου, αλλά δεν άντεξα στον πειρασμό. Ελπίζω πως με συγχωρείς που κακοποίησα το αριστούργημα σου.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: