ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Παρωδία για όπου βάλει ο νους σας.

Θάνατος είναι τα τακούνια που χτυπάνε
στους άδειους δρόμους και στα καλντερίμια.
Θάνατος οι γυναίκες που το κέρατο τραβάνε
κι ύστερα λένε πως τις ξεγελάσανε οι άντρες τα αγρίμια.
~~~
Θάνατος οι Κατίνες στα μπαλκόνια
που χτίσαν με λεφτά απ τη Γερμανία
θάνατος να κοιτάς της διπλανής τα άσπρα σεντόνια
που όλο τα πλένει με Tide omatic και μανία.
~~~
Θάνατος είν' η φεμινίστρια που ξυπνάει
και τσιγαράκι εν μέσει οδώ ανέμελα καπνίζει
θάνατος η κυράτσα που γυρνάει
και με το Marlboro στο χέρι το κουτσομπολιό αρχίζει.
~~~
Ω πατριδούλα μας με τ άσπρα σου τα κράσπεδα
θες να  ξυπνήσεις αλλά η τσίμπλα σου το σφάλισε το μάτι.
Ω πατριδούλα μας με τη μοκέτα ή το overlay στο πάτωμα
που προσπαθείς να βγάλεις τ' αλλουνού το μάτι!

Εδώ η ζωή μας έχει κάτι από επανάσταση
και δε χορταίνω όσο κι αν σε φτύνω
γι αυτό ή φόρεσε Lacoste και πάνε στην Ανάσταση
ή κλεισ' τα μάτια σου και μάσα το κινίνο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: