ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΠΙΖ ΜΠΙΖ




Θα σου σκαρώσω χίλιες σκέψεις στη στιγμή

γιατί τα έφαγα κι εγώ με το κουτάλι 

τα κοπανίσματα που τρώει η μπιζ μπιζί 

κι η κούτρα μου μυαλό δεν έχει βάλει . 


Μια μέρα  κυρία Μπιζ μπιζί 

με κάλεσε να πιούμε καφεδάκι 

και μούβγαλε σα νάτανε γιορτή 

κουλούρια, τούρτα, ένα ντρινκ, ουζάκι και σουβλάκι. 

Και πριν προλάβω να καθίσω στην καρέκλα 

πήρε αμπάριζα κοιτώντας να ξεβγάλει 

όλα τα άπλυτα της γειτονιάς, της επαρχίας

της νότιας Σερβίας και της Αλβανίας. 


Η μπιζ μπιζέ κουλτούρα πώς μ αρέσει 

με πήρε μπάλα η μπιζμπιζίδικη ζωή 

βλέπω να ψάχνω Μαργαρίτικα μεράκια 

και να το παίζω μείον μπιζμπιζιδική. 

Γιαυτό σας ικετεύω μπιζμπιζάκια 

ξεχάστε το μπιζ μπιζ, τρέξτε μπροστά 

πέστε στις μπιζμπιζούδες σαν κοράκια 

και πριν προλάβουν να σας πάρουν τα μυαλά

ξεκαραφλιάστε τις τραβώντας τα μαλλιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: