ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μου. Εδώ θα βρείτε σκέψεις μου και φωτογραφίες μου. Τίς δυο αγαπημένες μου ασχολίες.

Ενημερώνω πως οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο μου, φωτογραφία μου ή κείμενο μου, έχει κατωχυρωθεί για πνευματικά δικαιώματα και επομένως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιηθεί χωρίς την έγγραφη άδεια μου. Ευχαριστώ.
To your information: Anything uploaded in this blog has been through copyright procedure, thus any attempt of copying part or a whole is due to prosecution.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΟ!!!


Έχω ένα μηχανάκι στο γραφείο. Πιστεύω πως κάτι αντίστοιχο έχετε όλοι. Είναι αυτή η μικρή εφεύρεση που στις μέρες μας πουλιέται ακόμα και στα περίπτερα και που μας προστατεύει από τα πλαστά χαρτονομίσματα. Υπάρχουν ένα σωρό τύποι από αυτά τα μηχανάκια στην αγορά. Το δικό μου όμως, εκτός από χρήσιμο είναι και αστείο. Μας διασκεδάζει γιατί μόλις του βάλεις ένα σκέτο χαρτί -ευτυχώς ακόμα δεν μας έτυχε πλαστό χαρτονόμισμα- αμέσως φωνάζει: "Προσοχή!! Αυτό είναι πλαστό!!" σε άπταιστα Αγγλικά με Κινέζικη προφορά.
Είναι μια γυναικεία φωνή που μας προειδοποιεί για την πλαστότητα του σκέτου χαρτιού. Κι εγώ που γενικά ξεχνάω να ελέγξω αν τα χαρτονομίσματα που μου δίνουν είναι πλαστά ή όχι, πού και πού μέσα στη μέρα, θυμάμαι να βάλω ένα χαρτί κάτω από την μπλε λάμπα του, μόνο και μόνο για να ακούσω την Κινεζούλα να φωνάζει με αγωνία: "Προσοχή!! Αυτό είναι πλαστό!!"
Μέχρι προχθές χαμογελούσα ακούγοντας την φωνή της να επαναλαμβάνει την προειδοποίηση για να με προφυλάξει. Και το διασκέδαζα κιόλας είναι αλήθεια. Μέχρι που είχαμε φτάσει να βάζουμε το χαρτί επίτηδες, μόνο και μόνο να γελάσουμε με την αγωνία που έχει η φωνή της.
Και ξαφνικά εκεί που την άκουγα σήμερα κάτι σαν αστραπή πέρασε από το μυαλό μου. Μια σκέψη μου ήρθε ξαφνικά και θυμήθηκα ένα κείμενο που είχαμε σε κάποιο βιβλίο κάποτε, για ένα ρολόι που όποιος το φορούσε δεν μπορούσε να πει ψέματα γιατί το σοφό ρολογάκι αμέσως έκανε "μπζζζζζζζζ..."
Σκέφτηκα αμέσως πως θα ήταν θαυμάσιο να υπάρχει μια μηχανή που να αποκαλύπτει και τα πλαστά συναισθήματα. Τι χάζι θα την έκανα αλήθεια!
Δεν θα μπορούσε να μου κρυφτεί κανείς!
"Σ' αγαπώ, καρδούλα μου!!".... Μπζζζζζζζ....
"Λιώνω για σένα!!... Μπζζζζζζζ...
"Σε λατρεύω!!"... Μπζζζζζζζ...
Ή ακόμα αν το μοντέλο ήταν πιο εξελιγμένο και ανίχνευε και τα ψέματα. Τότε να δεις γέλιο που θα έπεφτε!
"Κυρία, δεν πρόλαβα να διαβάσω!".... Μπζζζζζζ.....
"Αγάπη μου, είχα πολύ δουλειά στο γραφείο!!"... Μπζζζζζζζ...
"Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για τους πολίτες μας!"... Μπζζζζζ...
Θα μου πείτε τώρα πως μια τέτοια εφεύρεση, δεν θα έκανε μόνο τον κόσμο άνω κάτω, αλλά και θα παρενέβαινε αισχρά στο απόρρητο των κρυφών μας σκέψεων, ή ακόμα πως θα έμπαινε φραγμός στην αυτοδιάθεση του εγώ μας. Ή πως βάσει της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δεν μπορώ να μπω ούτε καν στο αρχείο της διπλανής επιχείρησης, πόσο μάλλον στο μυαλό των άλλων.
Να σας απαντήσω αμέσως. Τι προτιμάτε; Να σας δουλεύουν και να σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, όλοι αυτοί οι επιτήδειοι μεγάλοι και μικροί, είτε στην ηλικία είτε στο μέγεθος του μυαλού τους ή να ξέρετε τι παιχνίδι παίζει ο καθένας εις βάρος σας; Ε; Για απαντήστε μου αν έχετε τα κότσια. Θέλετε να ζείτε μέσα σε ένα ροζ συννεφάκι γεμάτο ψέματα μέχρι να ξυπνήσετε κάποια ωραία πρωία και να γκρεμοτσακιστείτε από το συννεφάκι σας;
Γιατί το σίγουρο είναι πως θα ξυπνήσουμε όλοι μας κάποια στιγμή. Και θα γκρεμιστούμε από το ροζ συννεφάκι μας, αν δεν το έχουμε πάθει κιόλας. Και τότε θα είναι πια αργά. Θα έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη μας στους ανθρώπους κι αυτό είναι κρίμα, αφού σε κάποια γωνίτσα αυτού του πλανήτη υπάρχει τουλάχιστον ένας που μας μοιάζει και που δεν του αρέσει κι εκείνου να εξαπατάται.
Απαντήστε μου λοιπόν. Θέλετε να υπάρχουν επιτήδειοι που σας δουλεύουν; Ειλικρινά όμως....
Αλλιώς η μηχανή με την Κινέζα θα βάλει τις φωνές.
"Προσοχή!! Αυτό είναι πλαστό!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: